Monday, April 27, 2009

Trikitajad

Et siis olen pärast muhedaid seiklusi tagasi Sihanoukville'is, aga iseenesest mõista kulub mul jälle terve igavik, et reisipilte sortida, mingi jutuke kokku kribada ja iseäranis, et kogu see krempel üles laadida. Esiti likvideerin hoopis ühe varasema võla ehk üritan taas kord üles panna mõndasid videoklippe-pilte, mida ammu olen lubanud. Selle käigus jõuan tõenäoliselt ära kõngeda, sest see üleslaadimine võtab siinse netiühendusega terve igaviku...

---

Basseinis hullamine ja muu trikitamine käib lõunamaise puhkuse juurde - kes teeb delfiinisõud, kes näitab oma oskusi muul viisil.

Algatuseks paar üldplaani meie basseinist...

Esiplaanil maksimaalselt sissetõmmatud kõhuga Hanno ja lesiv Andre


Esiplaanil Paul

Kes ütles, et delfiinisõuks on delfiine vaja? Egon peibutas (liba)delfiine seapraega ning need siis edvistasid ja tegid trikka, nagu oskasid, et toidupoolist pälvida.

Delfiin Ürgo



Delfiinide Andre, Erkki ja Ürgo hüpe kahes jaos


Delfiin Andre


Andre enda arvates delfiinipoosis

Hanno, kes nüüd juba tagasi Eestis, vaatas pealt.

Erkki delfiini ujumas 1


Erkki delfiini ujumas 2


Veel üks nägemus delfiinidest Erkki ja Andre poolt

Delfiin Erkki pritsimas


Delfiin Erkki häälitsemas

No ei osanud mina seda õiget pidi pöörata.

---

Ega Andu ja Sukhun hiljem baaris ka alla jäänud. Neil omad trikid.





2 comments:

Unknown said...

heh-heh-helõu!

sobrasin netis ja mida ma näen!? päris lõbus... järgmine kord valmistun paremini ette etteasteks. tore lugemine igatahes, seltsimehed.
andu

Una said...

Loodetavasti treenid täistuuridel, jah. Juba ootame uusi etteasteid.

Una, seltsinaine