Sunday, April 12, 2009

Bamboo saarelt tagasi

Heiahoo! Mina tagasi. Aga mitte Kepist-Kampotist, vaid hoopis Bamboo saarelt. Juhtus nii, kuna kaaslane Andu, kellega pidime Kepi-Kampoti suunas kimama, polnud oma mõned päevad tagasi tehtud motomatsust, mille tulemusel Argo pidi jalga sutike õmmelda laskma ja Andu ise ka pisut riivitud sai, veel päris toibunud – rohkem kui füüsilisi haavu põdes ta vist süümepiinu, häbi vms ega olnud sealjuures kahjuks eriti lohutatav.

 

Kui kuulsin, et Katril-Erkil-Karinal-Martinil-Rainaril oli huvi minna Bamboo saarele, võtsin ideest ja neil natist kinni, hankisime paadi ning nii me siis reede hommikul saare poole startisime.

 

Paadile minek algas üle seljakoti käiva lainega, aga õnneks jäid asjad kotis peaaegu kuivaks. Vahepeal tehti meile sissejuhatus snorgeldamisse – kõik aeti maskidega merre, kuigi vaadata polnud seal just palju.

 

Reisuseltskond oli igati meeldiv – Tartust ju, iseenesestki mõista. Ilusad-toredad-muhedad kehakultuurlastest noored. Heas vormis nii füüsiliselt kui vaimselt. Üldsegi mitte lollid sportlased. Loodetavasti on selliste noorukitega ajaveetmisele minusuguselegi vanale naisterahvale noorendav efekt.

 

Ma olin juba mõnda aega unistanud ka üksindusest kuskil saarel. Otsustasingi siis kehakultuurlastest saarele maha jääda – vabu bungaloid õnneks oli. Et pühapäeval õigeks ajaks tööle jõuda, plaanisin esiti laupäeval tagasi tulla, aga teatud asjaoludel jäin koguni pühapäevani ja jõudsin õigeks ajaks töölegi. Paraku ei kohanud ma seetõttu enam kehakultuurlasi, kuna need suundusid enne minu naasmist edasi Vietnamisse. Kahju, aga mis parata. Loodetavasti kohtume kunagi Tartus.

 

Saarel sain ometi kord inimmassidest eemale – vaiksesse ja kaunisse kohta, muhedasse väiksesse seltskonda; natukene sain isegi üksi olla. Bungalos polnud peale sääsevõrguga varustatud voodite ja mõningate elukate küll midagi ja elekter võeti ka enne keskööd ära, aga otse bungalo eest võis merre astuda. Mis sa hing veel oskad tahta! Vedelesin, kõlkusin võrkkiiges, lugesin, vaatasin merd, päikseloojangut ja -tõusu, dirigeerisin laulvat liiva, ujusin, peesitasin, mõnulesin... Pikka juttu ma sest saarest ei teegi. Niikuinii ei suuda ma kõike kogetut ja kogu fiilingut teile tajutavalt edasi anda; kõike ei taha kah. Igtahes, mmmõnus saarepuhkus oli! Patareid said jälle laetud, sarkasm mõnevõrra rauges.

 

Kuna põhirõhk oli mõnulemisel, siis pildistada ma eriti hoolsalt ei viitsinud. Kehakultuurlastelt kui hoolsamatelt pildistajatelt jäid ka fotod kahjuks saamata. Üht-teist mul siia riputada siiski on – suurem osa etematest piltidest pärinevad Andreselt-Margitilt, kes siin olles samuti Bambool käisid.

Martin, Karina ja Rainar







Saar kubiseb kookospalmidest ja kookospähklitest nende otsas, nagu näete, aga viimased oldi kõrgel ja neid mul kätte saada ei õnnestunud, selle saare müüjatel samuti mitte.




Andres


Margit


Karina

Andres


Katri, Karina, Martin, Rainar, Erki






Karina



Margit








No comments: