Saturday, April 18, 2009

Mis teoksil

Täna on mu õekse-vennakse sünnipäev. Õde kohtan kõigi eelduste kohaselt ülehomme Singapuris ja saan õnnesoovid ka silmast silma edastada. Vennast pole kahjuks ammu enam midagi kuulnud, kontaktid puuduvad. Kallistan teda mõttes, mis muud.

---

Eile sattusin plaaniväliselt ja ootamatult katamaraaniga merele mõnulema. Sai ka karmauhti kummuli käidud, nii et puri oli vee all, aga seegi oli pagana lõbus! Äkki ma olen natuke kohtlane, aga nähes seda asja uppi minemas ja ise vette prantsatades, hakkasin kangesti itsitama. Kuigi kaasas oli veekindel fotokas, mida mõnevõrra ka plõksitud sai, ei tulnud pildid kahjuks välja - mingid seadistused olid tuksis.

---

Magamatus ja väike pohmellike on viimasel ajal minu igapäevasteks kaaslasteks saanud. No ei ole mahti magada, mis teha.

---

Homme sõidan siis pealinna, et sealt ülehomme Singapuri lennata. 27. aprillil Sihanoukville'i naastes ma Nelet ega Helenit enam eest ei leia. Niuts! Nele on siis juba Austraalias, Helen Eestis. Ja minust te selle aja jooksul vaevalt midagi kuulete. Mul on nimelt puhkus.

No comments: