Tuesday, May 12, 2009

Una saabub Tallinna lennujaama 05.07 kell 14.05

Muidugi juhul, kui kõik läheb plaanipäraselt. Lennupiletid selliseks ajaks igatahes ümber muudetud.

Peaaegu otse lennujaamast võiks laulupeole minna.

Sestap, kallid sõbrad Permanentsed Peripateetikud - jah, ma tean, et ma olen veidi labiilne, teatades kord, et mina saan matkale tulla ainult siis ja siis, mõne aja pärast, et mul kama, alati sobib, jne -, palun tungivalt alustada (ok, alustada võiks ka tungivalt, aga eelkõige tegelikult palun tungivalt, hardalt ka muidugi) matka siiski teisipäeval, 07. juulil, mitte esmaspäeval, sest esmaspäeval pean ma jõudma ka Tartus ära käia, et oma stuff seal kokku pakkida ja siis kaasa tarida. Arvestades, et matk on mu peamisi argumente, miks ma üldse suvel Kambodžast Eestisse tulen, loodan - jälle tungivalt -, et saate muga arvestada. Onju? Eksju?

7 comments:

Unknown said...

eh :)
minugi poolest
aga nagu ma taaskord ridade vahelt välja loen, sa plaanid palmide alla tagasi minna :(:(:(???
ja mis siis kui lend ära jääb? (järgneb veel suurem hala ja nutt, ent siiski positiivselt meelestatult)

Una said...

Kindlalt ei plaani (tagasipileteid Kambodžasse pole, lähiajal ei hangi ka), aga ei välista samuti. Diplomaatiline vastus, eks :), aga nii ongi. It depends... Let's see.

Mina - ja halan-nutan?! No ei. :)

Lähme 5. juulil koos laulupeole ka?

Tiina said...

Üks variant on ka see, et ma toon su kola ise Tallinna. Mõtle selle peale. ja arvesta, et 11. juuli peaksime ehk niigi Tartus olema,siis on iga päev kaalul...-tiina-

Tiina said...

Too kangilaskide 11 on nüüd ikka vägagi kindel, seega: mis me sulle kotti pakime?

Una said...

Mis Kangilaskide 11.? Ega ometi mitte pulm?

Ma kardan, et keegi ikka ei suuda mu eest mu pudi-padi kokku korjata ja pakkida... Ma ei tea ju iga asja kohta väga täpselt isegi, kus asub...

Tiina said...

pulm pulm!

Una said...

Vaaaaooooo!!!