Sunday, May 3, 2009

Kopp ees, kõht tühi

Nii, nüüd ma olen küll sest neetud blogimisest ning arvutiga toa ja netipunkti vahel siblimisest surmani tüdinud ja ilmselt olen ka kõik teised ära tüüdanud, aga vähemalt on "võlad" (iseenda ees) nüüd nagu likvideeritud.

Muide, veetsin nii eile kui täna netipunktis 6 tundi (lisaks üritused toas netti kätte saada) ehk sellele kulub praegu kindlalt rohkem raha, ajast rääkimata, kui näiteks söömisele. Ma arvan, et vajan ravi.

Kell on seitse läbi õhtul... Kui alustaks ravikuuri õige söömisest, mida viimati - ja siis ka vaid korra - tegin eile... Kui nüüd sellele mõelda, siis kangesti tahaks minna jälle Victory Hill'ile, kus eile tukitakso abil Margusega mõnusat india toitu käisime nautimas... Aga kurinahk, vihma kallab nagu oavarrest, õigemini nagu heavy shower, ja ma ei saa oma läppariga siit netipunktistki naljalt minema, kuna võtsin ta seekord kotita näppu... Apua-apua!

No comments: