Saturday, May 2, 2009

Kuldpulm

Kas Sina suudad ette kujutada, et oleksid kellegagi 50 aastat abielus?! Mulle tundub, et see on praegusel ajal juba isegi kujuteldamatu, muust rääkimata, minu jaoks küll.


Igatahes, nii uskumatu, kui see ka pole, oli minu vanavanematel üleeile kuldpulm. Vaaooo, eks! Sest tegelikult on selline saavutus imetlus- ja kadestamisväärne. Seda ei suuda mina ega ilmselt ka mitte keegi teine minu lähimast suguvõsast järele teha. Pole vist isegi selliseid sõpru, keda sellises vägitükis oskaks kahtlustada...


Kiiksuga, nagu kogu mu perekond on, pidasin mõistlikuks kingituseks saata vanavanematele mingi kohalik alxijook, kus sees kobra, kel tolkneb lõugade vahel pirakas skorpion. Muutusin pärast isegi murelikuks, et äkki on mu nali kohatu. Vanaema jutust sain aru, et kuigi vanaisa, kel praegu tervisega probleeme ja kes oli igasugu rohtude mõju all, ei saanud muidu täpselt aru, mis toimub, sai ta sellest küll aru, et kui on pudel, tuleb see lahti korkida ja asja kallale asuda. Aga võta näpust, vanaema ei lubanud mitte. Heh, kas me sellist kuldpulma tahame!


Pelgan küll imalaks muutuda, aga mu vanavanemad on mulle väga tähtsad ja armsad. Õigupoolest on nad mulle rohkem vanemad kui mu pärisvanemad, kellega mul on teistmoodi suhted. Vanaema-vanaisa, kalli teile!

No comments: