Wednesday, March 4, 2009

Sõbrad, ma nägin teid.

Peale selle, et ma vahel mõnd sõbrakest muidugi ka unes näen, nägin ma teid, st meid eile ka telekas. Nimelt vaadati siin jälle punklaulupeo DVDd. Metsik nostalgia tuli peale, samas power sisse!

Muide, sõbrad, millal keegi teist mulle siia külla tuleb, ah? Ma ootan...

Suurest heldimusest lisan siia meenutuseks lausa hunniku pilte punklaulupeost ja selle ettevalmistustest ehk segakoori "Kolm peotäit mulda" proovidest.

Esimene punkkooriproov minu pool ehk minu debüüt dirigendina


Kolmas punkkooriproov: dirigent õpetab õpilastele rütmi.

Neljas punkkooriproov - päris karm, nagu pead kinni hoidvast Maalist näha võite





Punklaulupeo peaproov

Valmistumine rongkäiguks



Polnud aega korralikku punksoengut hankida, sai siis lihtsalt pisut tuuseldet.

Kulla koorillikmed tegid säänse lipu koorile. Kui ma õigesti mäletan, siis säänse kujutise idee pärines vist kogunisti minult - ma tegin küll pigem nalja, aga näe, Liina ja Maali võtsid kätte ja tegid ära - ja kui suurelt veel!


Fänn Silli publiku hulgast





Niigi olin kiiksuga sündinud, aga pärast seda pistet on täitsa kööga.

Rakvere laulukaare all. Kusjuures ETV tsenseeris meie koorilipu ära - näitas vaid vist paar korda ja hästi vilksamisi, et keegi aru ei saaks, mida oli kujutatud.



Õige, Kalle, enne punkimist tuleb lips ikka sirgu säeda.

Kanaema - puhevil ja kaagutab

Igaks juhuks lõikasin pildi alumise otsa ära, kuigi Efkal oleks nähtavasti kama... Samas, ega te millestki ilma ka ei jää - täpselt samasugune pesulaud nagu mina.

Rakvere linnapea ja Saaremäe poolt punkkummardet dirigent

2 comments:

Aafrika said...

tohhoh, millised kamoodjalikud kaadrid :)

ja selle blogi produktiivsus on impressiv.. polnud siia juba väääga pikka aega sattunud kui korra mõtlesin kiigata ja oih kui palju materjali tekkinud.. tõesti impressiv:)

fänn silli

Una said...

Näe, oli see comment puhta kahe silma vahele jäänud enne. Jajah, vahepeal ähvardab mind grafomaania, sorry. Aga lugema ma ometi kedagi ei sunni, nii et küllap elad üle. :)

Kuule, miks Sa juba siia kanti pole tulnud? Sa nagu kaalusid seda asja...