Wednesday, March 11, 2009

Kati ja gäng

Kuna kahetsusväärsel kombel ei olnud minul Mäeka-gängi reisijuhist Katist, kellega minagi mõnusasti aega veetsin ja lobisesin, ühtki pilti, siis palusin tal mõne siinviibimise ajast saata. Panen siia üles ka - mul ju missioon kõik eestlased, kellega siin kokku puutun, blogis ära näidata. Pealegi on Kati väga kajastamisväärne. Ja üldse, blogi "täitub" lausa imeväel! Kuigi piltide üleslaadimine on neetult aeganõudev.

Katiga seoses meenus, et leidsime oma eludest sarnaseid seiku/asjaolusid/huve. Näiteks, meil on eksid, keda vahel on ju vahva pisut taga rääkida. Teine asi oli see, et meil kummalgi on senise elu jooksul olnud kolm oppi: mandli-, pimesoole- ja silma-. Nüüd kõige tähtsusetumad tilu-lilu-opid tehtud. Mis järgmiseks? ... Ma arvan, et mu pead oleks vaja veidi korrigeerida... Miks mitte dekapiteerida... Küll sellest oleks abi! Mille vastu? Kõige - vahet pole, millest see koosneb. Ok, kisub ibaks.

Vasakult: Kati, Pirx, Kennu, Tults, Mäekas, Renx

Vasakult: Kati, mina, Prido, Dan
Kusjuures mulle endale hakkab sel pildil nüüd juba täitsa silma, et olin siis mõne kilo raskem.

Vasakult: Kennu, Kati, Tults, Pirx, Mäekas

No comments: