Thursday, March 5, 2009

Minu eilne töövaba päev

Esiti plaanisin moto rentida, Otres beach'ile lugema, kinno, trenni ja sushit sööma minna, päeva kulgedes teostasin neist aga vaid viimase. Ok, lugesin ka, aga mitte Otres beach'il.

Kuigi meie hotelli menüü on täitsa kobe ja mitmekesine, tahaks vahepeal ikkagi midagi muud - peamiselt atmosfääri, aga ka toidu osas, nii et hommikul läksime Nelega randa sushi-kohta otsima. Öösel oli kolinal vihma tulnud ning hommik oli pilvine, teed veel märjad.Selgus, et sushit enne viit õhtul ei saa. Tutvusime natuke ümbruses olevate bungalow'tega - päris kauneid oli.




Einestasime seekord Monkey Republic'us - meie naabrite ja konkurentide juures. Muide, seal pakuti kartulisalatit, mis oli eesti variandist muidugi erinev, aga jummala kosutav ja hea - beekoniviilude, rohke värske kraami ja isegi millegi hapukoorelaadsega.

Siis kolasin jälle oma kolm tundi netis, makstes selle eest 3 $. Netipunktis kohtasin Danielat, kes võttis mind moto peale ja viis korealastele kuuluvasse lounge'i Cinderellas, kus ta lapsed juba ees olid. Ma olin nõus, sest see pidavat olema mõnus rahulik koht - ja oli ka -, kus vedelda ja oma asjadega tegelda. Ostsin ühe suure kausitäie jäätist, mille kamba peale ära sõime. Mõne aja pärast mu kaaslased lahkusid, mina unustasin end peaaegu õhtuni vot sellistesse asenditesse, nagu piltidelt näha.


Muide, selles "toolis" istudes/lamades võis üsna hästi tabada selle maa vastuolulisust. Minust paremale jäi fancy lounge, vasakul voolas aga solgirenn, mille ääres üks kohalik naine vahepeal pesu pesi.

Siis lonkisin natuke niisama ringi, läksin hotelli ja otsisin endale kaaslased - Estri ja Mardi -, kellega sushit sööma minna - üksinda pimedas ei soovitata minusugustel heledatel naisterahvastel ju ringi lonkida.

Sushi oli hõrk. Erinevalt siinsest kohalike toidust, midu mu kõht siiski just eriliselt ei tervita, oleksin jaapani roogi küll igapäevaselt ja suure rõõmuga nõus pruukima, kui see vaid nii kallis ei oleks.

Tee peal, kuldsete lõvide, kõrval uurisime ka kohalike pakutavat toidukraami, proovisin ka miski krabivarda järele ning tegin blogipidamise kohusetundest mõne pildi.

Kasiino








Hotellibaaris sai veel pisut ämbrist tinistatud ja lahkumismeeleolusid heietatud. Ester ja Mart läksid täna minema. Eile lahkusid Margit ja Andres. Nii see siin aina käib. Mina aga jään veel täitsa tükiks ajaks.

2 comments:

Tiina said...

Oi, tahaks ka sellisest ämbherist lurhistada! Teil üks pang juba vatsas?
Sinu päevik on üks soe ja mõnus hetk igas päevas, jätka samas vaimus!
Mina seniks täidan sinu platoni-ülesandeid siis.

Una said...

Ma seekord eriti palju ei luristanudki. Yks p6hiluristaja oli Mart.

T2nan h22de s6nade eest. Ja r66m, et keegi ikka loeb ja kommenteerib ka. :)

Hyva lendu yle Platoni koopa! Hoian poialt ja ootan, et minunigi sest asjast mingit infi ja vastukaja j6uab.