Saturday, February 28, 2009

Tõved

Vara hõiskasin – ikkagi sain pärast teisipäevast turulkäiku ja sealt ostetud kohalike hõrgutiste mekkimist kõhutõve. Sestap ei viitsinud ma vahepeal ei trennis käia, blogisse sissekandeid ega üldse eriti midagi teha peale töö, lugemise ja logelemise. Hea küll, mõni erand veel: taotlesin viisa pikendamist, uurisin, kus ma end siin vaktsineerida saaksin, suhtlesin ja pidu panin ka – põhiliselt iseeneses, kuigi seltskonda oli vahepeal ikka ka. Sest kaifin siin olemist iga päevaga aina enam ja mingi tühine tõveke mind veel eriti ei kõiguta. Pealegi oli tõvel lausa otseseid positiivseid kõrvalnähte, nt püksid, mis ma teisipäeval turult ostsin ja mis osutusid kodus jalga proovides justkui täiesti lootusetult väikseks, läksid eile – ülla-ülla – vupsti jalga. Tänaseks on tõbi lõpuks üle läinud ja vabandused sissekannete mittetegemiseks ka nagu otsas, urrjuh. Samas, seda, millest kirjutada, jaguks küllaga. Ainult et kogu aeg on tunne, et samal ajal, kui kirjutan, jääb midagi muud tegemata-nägemata.


Peale kõhutõve võivad mind tabada ka teetanus ja difteeria, kuna seda kompleksvaktsiini mulle Eestist minu lahkudes ei leitud, ka mitte tasu eest. Tasuta vaktsiini puudusest kirjutas ka eilses Tarbija24-s minu endine perearst Tallinnas - http://www.tarbija24.ee/?id=88129. Sealt saab ühtlasi lugeda minu võimaliku surma kirjeldust.

No comments: