Saturday, February 28, 2009

Daniela

Daniela on parimas mõttes hull 33-aastane hipi-naine. Ta on Lõuna-Korea päritolu, aga lapsendatud Šveitsi. Tema laste isa olevat jäänud Šveitsis töövõimetuks. Enne seda olid nad lahku läinud, mehel oli enne mingit õnnetust kindlustus tehtud. Nüüd saab Daniela oma lastega Šveitsilt pensioni. Sellest ja vabakutselisena viiuliga teenitud lisast piisab, et Aasias hakkama saada; Euroopas ei piisaks. Nii nad siis kolmekesi juba mitu aastat rändavadki. Enne Aasiasse tulemist olid kaks aastat Mauritiuse saarel, Aafrikas. Esmalt pidasin ta 15-aastast poega George'i küll ta boyfriend’iks. Tütar Shilan on 8-aastane. Daniela õpetab neid ise, mis, tõsi, tundub laste seisukohast natuke liiga riskantne.

Daniela on eriti easy-going, vahetu ja lihtsalt chill – lahe ja põnev on temaga suhelda, küllap edaspidigi. Kuulnud Una „Drugije dni”-d, kutsus ta mind koos mingi seltskonnaga jämmima, aga no ma olen õhtuti ju tööl ja ma vist ikka ei ole nii proff laulja ka. Igatahes kutsus ta mind reedel vähemalt kontserti kuulama, aga sellegipoolest olin ma ikkagi tööl, nii et kahjuks ei saanud minna. Daniela rääkis, et kokku oli saanud täiesti adumatu rahvusvaheline jämmiseltskond, kes enne omavahel ei tundnud, ja mängu ajal olla rahvast murdu kogunenud, tänavale ka veel jagunud. Ma kavatsen raudselt teda millalgi ikkagi kuulama minna. Tohutult igatsen vahelduseks midagi muud peale selle europopi ja -rocki, mida siin ümberringi valdavalt kuulda saab.

No comments: