Saturday, February 28, 2009

Muud vahepealsed juhtumised

Üks õhtu olime haaratud pulmateemasse. Abiellusid kohalik hollandlane Tommy ja inglanna Lyann(?), kes peavad meie hotelliga konkureerivat kohta. Ise ma pulmas ei käinud, aga elevust oli ümberringi omajagu. Ning baariülem Sukhun oli peoks end nii ilusaks teinud, et segas töötegemist. Tegin tast pilti ka.

Siin, mitte küll meie hotellis, oma tüdruksõbra Eva ja sõbra Argoga pikemat aega viibiv fotograaf Veiko käis pulmas pildistamas. Täitsa ootan neid pilte. Aprillis on ehk minulgi lootust pulma saada, lausa kohalike omasse, mis on ju väga põnev. Paari heidavad minu kolleegid Pheap ja Narin.


---

Vahepeal tulid ja läksid Jaan-Sten-Tarmo-Michael. Nad pidid siia esiti vist vaid üheks või paariks ööks jääma, aga iga päev lükkasid minekut edasi. Jõudsid vahepeal otsuseni, et nad ei lähegi siit Vietnami edasi ja jäävad reisi lõpuni siiasamma kohapeale, aga kuivõrd nad olid koos Estri ja Mardiga eile hommikuks bussi järele tellinud, siis viimased ei lasknud neil siiski alt ära hüpata, kuigi poisid lootsid seda viimase hetkeni teha; ja läinud nad nüüd on. Mart ja Ester tulevad veel siia tagasi, teised seekord mitte.





Tarmo, Sten, mina, Jaan, Michael (viimane on taanlane, aga elab Eestis)


---


Üleeile saabus jälle üks suurem punt eestlasi – Petsi isa ja sõbrad, kusjuures Petsile oli see üllatus. Lisan mõne pildi.



Vasakult: Piret, Liina, Kalle


Näoga Erki


Vasakult: Kalle ehk Kotkas, Marti ja Kalle. Too viimane Kalle on Marti ja Erki onu.


Vasakult: Marti, Kalle, Piret

---


Kõik päevad ei ole vennad. Kui üleeile olin rõõmurull ja energiapall ning kogu rõõmust ja energiast magasin vastu eilset vaid 3 tundi – uni läks lihtsalt kell 7 ära, kuigi sängi olin saanud kell 4 –, siis eilse päeva teisel poolel olin uimane ja tühi ja nukravõitu ka – paljude lemmikkundede lahkumise üle, ilmselt ka magamatusest ja pisut ka tõvekurnatusest. Igatahes, olen uute lemmikute ootel. Katsun täna selle nimel rohkem pingutada ka.

4 comments:

Triin said...

Elu on ikka täis pisikesi kummastusi. Saad ühel päeval mingilt tüübilt nimega Jaan out of office replay - olen 10. märtsini puhkusel. Mõtled - noh tore on, head puhkust. Ja järgmisel päeval kaed Anu blogi - sama tüüp presenteerib oma päevitust Kambodžas. Ja siis mõtled küll - ohh, krt-krt ja mina pean siin tööd tegema.
Aga seda et - väga hää blogi. Nii päikseline!

Una said...

Eks see Eesti ole väike, jah, takkajärele Kambodža ja maakerake kah.

Nii-nii, oot-oot, ma üritan välja mõelda, kas ma lugupeetud kommenteerijat tean ka, aga siiani edutult... Ilmselt päiksepiste...

Triin said...

eks sealt eetikute juurest ikka...

Una said...

Hehee, nime teadmata pildi pealt 2ra kyl ei tundnud. R66m tutvuda. :)