Sunday, June 7, 2009

Üks hunnitu pühapäev

Pärast mitte nii laushunnitut nädalat, mil kõik just lep'se reega ei sujunud - asjaajamiskeerukused, vahepeal olin korralikes maokrampides ja ahjaa, motikaga sõites panin põlve ka korra maha, aga see oli siiski köki-möki -, oli mul täna üks täiestigi hunnitu pühapäev - peaaegu ilma tööta ja puha, tervis ka jälle korras! Kimasin rolluga koguni randa - üle kuu või koguni pooleteise. Juhtus see kõik seetõttu, et kontoriarvutiga on jätkuvalt probleeme - ja kokkuvõttes, tänud selle eest! Veetsin siis Otresel muhedasti aega "ussisõnade" ehk selle Kivirähki raamatu seltsis. Ja nüüd äsja sõin Krisi valmistet mmmõnuasat kartulisalatit! No mis sa hing veel oskad tahta!

Aa, rannas sõin veel... - ma ei tea, kuidas neid nimetada, aga need olevat vähi ja kreveti vahepealsed elukad. Igatahes kuuluvad needki mu vaieldamatute lemmikute hulka sel maal. Paar varasemat tänaval tehtud pilti siin neist...

10 tk maksab 3 $, puhastatult ja maitsestatult.

Aga nüüd viin oma läppari Jämeda, st Tarmo kätte, kes installib mulle Office 2007 - ilma selleta ma pole nõus töötama ja homme ikka juba jälle tahaks. Vot. Ilusat pühapäeva õhtut!

No comments: