Saturday, June 13, 2009

Küsimus

Tekkis selline küsimus: kas ma olen monoloogi-inimene, et ma siia nii pikki jutte olen hakanud kokku kirjutama? Blogimine on mu meelest peamiselt monoloogiline ja suures osas sisekaemusik tegevus küll... Iseäranis selliste pikkade jurakate kirjutamine, mida vaevalt keegi teine lugeda viitsib... Aga kui üritada vastata - ehk ikka mitte ainult, ma arvan ja loodan... Vahel tuleb blogimise kõrvalt mõni dialoog siiski ka nagu ette... Ent pigem introverdiks kui ekstraverdiks pean end küll.

Küsimus, teadagi, oli iseenesest ka eelkõige iseendale ehk monoloogiline, aga teretulnud on muidugi ka teiste vastused.

2 comments:

kaiv said...

kui on lugejaid siis ju pole monoloog, pealegi sa elad teises ajas ja pisut keeruline on üle chati suhelda :)

Una said...

Kae-kae, mõni tohman ikka loeb. :)