Wednesday, June 17, 2009

Reportaaž

Poolteist tundi tagasi osutusin siis mina selleks järjekordseks lolliks turistiks, kelle kulla kohalikud kaasrolleristid sõidu ajal kotti napsates külili tõmbasid. Õnnetus oli kokkuvõttes õnnelik - mul on rolleriga tee peal rullumise kohta kuidagi uskumatult vähe haavu ja luud-kondid tunduvad ka nagu terved olevat, kuigi ühe suure varba osas ei ole ma veel 100% kindel, aga ju ta sai ikkagi ainult natuke väänata ja paisub vaid seetõttu. Ilma jäin kotist, kus sees olid telefon, krediit- ja ID-kaart ning mitte just metsikult palju raha, kahjuks ka Enzilt laenatud fotokas. Kuala Lumpurist ostetud lemmikkingad purunesid ka, aga kohtlane oleks antud oludes neid taga nutta. Pass on täiesti alles. Motol pole ka eriti viga - mõned väiksed kriimud-kraamud ja läinud on üks peegel.

Kõige enam on kahju hoopis sellest, et Daniela ja tema kaks last, kelle olin söömaajale kutsunud ja kes oma rolleriga mu järel sõitsid, pidid seda pealt nägema, saamata mitte kuidagi õnnetust takistada. Daniela sai sellest paraja šoki. Kuulsin hetk enne kukkumist nende kisa, aga enne kui millestki aru sain, olin juba rullumas. Vähemalt aitasid nad oma pojaga mind kiiresti tee pealt ära ja ükski taganttulija ei sõitnud must üle. Tänavad on siin ju pimedad, motikal ka enam tuled ei põlenud, nii et vedas. Olin juba hetkega jalul, tuvastasin, et mul pole eriti häda midagi ja sõitsin viivu pärast Beach Roadile tagasi, kuigi Daniela üritas mind kõigest väest takistada uuesti rolleri selga istumast. Aga jah, plaanitud paella söömine Victory Hillil, Pacose restoranis jäi sedapuhku ära.

Ma olen enda kohta ammu öelnud, et umbrohi ei hävine. Umbrohi ei saa endast isegi jagu. Ja ma tean, millest ma räägin; tasub uskuda. Täna sai see taas kord kinnitust. Ja kuna ma olen eesti tõugu umbrohi, siis olen vaatamata kõigele peagi oma juurte juures, Eestis, tagasi - kimbutamas ja lämmatamas - nagu umbrohule kohane.

Nii et ärge teiegi jumala eest pabistama hakake. Vanaema, Sina eelkõige! Aga see Sinult vahetult enne tulekut saadud kott, mis siin minu lahutamatuks kaaslaseks oli saanud, on minust nüüd küll lahutatud. Sellest oled tõesti ilma. (Jah, ma tean, et Sa hakkad torisema, et ma midagi nii "tühist" üldse mainin.) Igatahes, olen täitsa normis, ausõna. Mõni jõudis isegi küsida: How can you be so cool about it, how don't you have any shock?! Jah, ma tõesti muigasin ja itsitasin aeg-ajalt ega osanud muud vastata kui et ma olen oma elus juba enam kui piisavalt närvitsenud ja šokke üle elanud, nii et ju on limiit täis saanud ja olen immuunseks muutunud. Teiselt poolt, lihtsalt ei taha enam. Ja nii mõnus on tajuda, et ma olengi sellest üle.

Muuuseas, blogisõltlane, nagu ma olen, lõi mulle esimestena pähe mõte, et näe, kui vahva, ikka jagub, millest siia kirjutada, - materjalipuudust juba karta ei tule. Samas pean siiski kahetsusega teatama, et kuivõrd fotokat mul enam pole, jääb see natukenegi meelelahutuslikum ja easy'm osa sedapuhku (ja ilmselt ka edaspidi) ära; muidu võinuksite kohalike sitakärbeste kombel asjast ka piltikuma ülevaate saada.

Heakene küll, ma vaatan, et mõned haavad vajavad siiski veel veidi puhastamist, rääkimata likvideerimist ootavatest töökuhjadest... Järgmise korrani!

No comments: